#CityBluesChallenge #CityBluesChallenge #WrittenBars

1.6K plays
β€’
122 likes

Comments
avatar
God bless you
avatar
super dope. keep it up
avatar
Yeah you killed that bro! πŸ”₯πŸ”₯
avatar
@Rello Rico
avatar
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
avatar
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
avatar
Peep me
avatar
this nice
avatar
Thanks πŸ™πŸ½πŸ’― @SaintKeena
avatar
So good damn
avatar
πŸ”₯⚑️πŸ”₯ yeah bot
avatar
Check me out plz
avatar
IFWD πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘Œgreat work
avatar
+17587251737(WhatsApp) 4 anyone that wants some free promo I'll get u up
avatar
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯.. peep my new 1 w Trill Wayne β€œCa$h Machine”
avatar
πŸ’ͺ🏽πŸ’ͺ🏽πŸ’ͺ🏽
avatar
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ fwm
avatar
Fwm πŸ”₯πŸ”₯
avatar
Thanks πŸ™πŸ½πŸ’― @queenofpeace da Poet
avatar
I like this a lot πŸ”₯πŸ’—
avatar
πŸ™πŸ½πŸ’― @ShyneGutta
avatar
My boy spittin that real shit πŸ—£πŸ’―πŸ’―πŸ’₯πŸ’₯
avatar
πŸ”₯feelin this oneπŸ”₯
avatar
169w
This is nice g. Good shit. Show love
avatar
My mans this is fire
avatar
SeriousπŸ”₯
avatar
Yo good shit way to hop on that shit
avatar
@Your Boy Flex Thanks bro πŸ™πŸ½πŸ’―
avatar
@Rapchat A&R so real. Damn. You got mad skill my bro. πŸ‘ see you. You get back and it will eat you. Damn for real man. The environment is good. People are part bad and part good. If you are bad in a good environment. Then your bad side will thrive and your good side will struggle. But the good shows up more prominent in the bad. The city won’t be able to eat your good side. Only the bad side. So cut ties with bad ways. And the struggle for peace should be easier theoritically. theoretically* I haven’t got that far yet lol. I felt this my man πŸ’―πŸ’―πŸ’―
avatar
This is real my guy I like this
avatar
@Rapchat A&R πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ™πŸΎπŸ™πŸΎπŸ™πŸΎπŸ™πŸΎ